Voor wie is de ICT Servicedesk interessant?

Outsourcen van uw IT-support is interessant wanneer uw bedrijf zelf niet de capaciteit heeft voor een eigen IT-afdeling. Ook wanneer u wilt kunnen terugvallen op de kennis en ervaring van onze specialistische support ervaring, zijn wij u graag van dienst. Steeds profiteert u bij Blox ICT van een proactieve en persoonlijke aanpak. Met onze klantvriendelijke support, staan we voor u klaar en denken met u mee.

In de servicedesk zijn de volgende functionaliteiten ondergebracht (en eventueel in een onderhoudscontract (SLA) vastgelegd):

Liever voorkomen dan genezen

Natuurlijk doen wij ons best, om uw storing vakkundig en snel te verhelpen. Liever nog voorkomen wij problemen binnen uw ICT-omgeving. Door uw hardware en software juist in te richten en tijdig beveiligingsupdates uit te voeren, back-ups te maken en te scannen op virussen en malware kunnen de meeste problemen worden voorkomen.

Vaak zien wij dat een onderhoudscontract op lange termijn goedkoper is dan AD-HOC helpdesk werkzaamheden.

Nieuwsgierig geworden?
Vul dan onderstaand formulier in.

Bedankt, uw bericht is succesvol verzonden!
Helaas kon het bericht niet worden verzonden. Onze excuses voor het ongemak!